Про «труднощі» і «легкість»

На шляху взаємодії батьків з дитиною

О «трудностях» и «легкостях»

Кожна дитина приходить вчасно …Саме тоді, коли потрібно, і саме такою, якою вона потрібна саме вам. Якщо у вас народився хлопчик, значить, вам потрібні ті уроки, той досвід і ті радощі життя, які дають сини. Якщо дівчинка – значить ті, які дають дочки.


Хлопчик чи дівчинка, непосида або тихоня – це саме така дитина, яка потрібна вам, саме на даному етапі Вашого розвитку, саме в цей час.


Хто ж вона, дитина? Ні, вона не випадковість і не примха батьків, а чудесне явлення продовження нашого життя, нашого роду. Діти приходять в цей світ зі своїми завданнями, кожна людина доповнює цей світ. Ми як пазли величезної картини. Люди народжуються один для одного. Наше завдання, як батьків, допомогти дитині знайти свій шлях. Але щось може спотворити шлях людини: хтось не допоміг, не опинився вчасно поруч, не сказав головних слів. І виникає спотворення життєвого призначення. З яким людина або живе далі, або з часом знаходить своє справжнє .. Колись нас виховували наші батьки як вважали за потрібне, потім ми виховуємо своїх дітей шляхом проб і помилок …


Якщо Ви хочете покращити поведінку, результати дитини, в першу чергу, Вам необхідно почати з себе, давати дитині потрібний приклад для досягнення бажаного результату. Наприклад: Ви не хочете, щоб дитина вживала велику кількість солодощів, перестаньте їсти їх самі!
Дуже важливо навчитися бачити і чути світ дитини, говорити на її мові ..
Наприклад, якщо вона чимось зайнята, дратує Вас (стукає безперервно палицею в одному і тому ж місці), перш ніж зупиняти настирливий звук, поцікавтеся, придивіться чим вона зайнята, можливо, вона будує будинок ..

 

Взаємодія з дитиною-дуже енергозатратний процес, що вимагає часу .. Ваша увага вкрай необхідно дітям … І не просто присутність поруч (в полі зору дитини), а саме «якісна увага», т е безпосередня гра, бесіда або просто тілесний контакт, нехай навіть невеликий проміжок часу в день … Але ЯКІСНО!


Як тільки поведінка, і вчинки починають набувати позитивну тенденцію, заохочуйте, робіть на цьому акцент (виділяйте), хваліть, захоплюйтеся, щоб ця поведінка зміцнилася. У дітей ще немає чітких понять про те що добре, а що не дуже, дитина робить висновки про свої вчинки, виключно спираючись на Вашу реакцію, зчитуючи Ваші емоції, тому, покажіть свою позитивну реакцію, підніміть дитину в її ж очах. Якщо дитина робить, щось не дуже гарне (вередує, жбурляє іграшки), покажіть, що ви засмучені, розчаровані, але не в ньому, а в її діях- вчинках .. Не кидайтеся відразу заспокоїти малюка..Дайте йому час прожити ці емоції, просто будьте поруч з ним.Не намагайтеся виростити ідеальну дитину, втілення всіх своїх бажань і мрій … Дозвольте їй просто бути. Бути тим, ким вона хоче ..


Приймайте своїх дітей з любов’ю і вдячністю! У кожної дитини своє призначення і своя місія! І пам’ятайте, що все дається по силі.

small_c_popup.png

Бажаєте дізнатись більше про школу?

Залиште свій номер і ми передзвонимо Вам

0%
Обов'язково