Частка істини в цьому ствердженні є. Навчання в приватних школах дійсно дорожче державного. Але якщо розцінювати плату за навчання, як вигідне вкладення в майбутнє дитини, то плата за якісну освіту стає певним бізнес-проектом сім’ї та її майбутнім внеском в сімейний капітал.
Крім цього, часто в альтернативних школах діють певні пільги. Наприклад, знижки на навчання при одночасному оформленні двох дітей з однієї сім’ї.
Міф цей виник на етапі виникнення приватних шкіл. У той час дійсно використовувалося багато авторських методик. Більшість з них не прижилися і не отримали офіційного схвалення і акредитації. Однак зараз в приватних школах Одеси використовуються програми, відповідні класичному стандарту освіти.
До того ж, часто під нестандартним підходом мається на увазі індивідуальний підхід. Але такий підхід має тільки переваги, адже він враховує інтереси кожної окремої дитини. Плюс, за рахунок невеликої кількості дітей в групі, викладачі можуть міняти ступінь навантаження, що теж є незаперечним плюсом. Та й тенденція в світі зараз така, що державні школи починають все більше черпати нових сучасних методик для навчання і відходити від стандартних програм.
Часто в багатьох приватних школах Одеси діти вивчають предмети, що доповнюють звичайну програму. Наприклад, додаткову іноземну мову або основи етикету. Навчання в школі проводиться протягом усього дня. Однак, учні стверджують, що перевантаження вони не відчувають, тому що всі заняття грамотно чергуються з відпочинком. Плюс, за рахунок не зовсім формального підходу до навчання, дітям набагато легше психологічно. Вони відчувають себе на рівних з учителем і вільніше можуть висловлювати свої думки і бажання, не відчуваючи зайвого стресу.
Такий міф з’явився в зв’язку з тим, що багато хто плутає приватну школу зі спеціальною школою. Однак, на неможливість пристосуватися до великого колективу в державній школі часто впливають особливості характеру тієї чи іншої дитини. В альтернативній школі Одеси, навпаки, викладачі допомагають дітям благополучно адаптуватися до навчального середовища, створюючи їм для цього оптимальні умови для навчання і комунікації.
Проблема соціальної нерівності завжди була присутня у всіх школах і в усі часи. У приватних школах вона не стоїть гостріше, ніж в державних. Навпаки в приватних школах Одеси приділяють більше уваги розвитку культури поведінки, навчаючи дітей тому, що люба особистість успішна не завдяки своєму фінансовому становищу, а завдяки своїм особистим успіхам і здобуткам.
Створення сайту: SKY-IT