Розвиток дошкільнят

Рання підготовка до школи – найкращий спосіб уникнути стресу і перевантаження у дітей при навчанні.

Развитие дошкольников

Щоб дошкільнику було легко освоювати нові навички та знання потрібно використовувати ігрову модель навчання. Рання підготовка до школи – найкращий спосіб уникнути стресу і перевантаження у дітей вже при навчанні.

Центри розвитку дітей – оптимальне рішення для сім’ї. Дитина навчається в захоплюючій формі, а батьки економлять час і сили. Навчання проходить в малокомплектних групах. Діти вчаться працювати в команді, вирішувати конфлікти, вчаться дисципліни. Ми приділяємо увагу розвитку особистості кожної дитини. Поважаємо їх бажання, якщо вони не суперечать нашим правилам, заохочуємо лідерські якості, вчимо відстоювати свою точку зору. Розвиток дітей дошкільного віку має включати в себе не тільки шкільні дисципліни, а й психологічну підготовку до школи.

Дитячі психологи повсюдно стверджують, що найважливіше для розвитку дитини молодшого дошкільного віку – це рольова гра.

Яка ж користь від рольових ігор? Діти дуже детально і докладно відтворюють побут і моделі поведінки дорослих членів сім’ї. Дошкільнята відкривають для себе людські відносини, різні види діяльності і суспільні функції людей.

Дитина орієнтовно в чотири роки починає перехід від наочно-дієвого до наочно-образного мислення. Дитина задає питання, розповідає версії подій, які відбулися з ним або з кимось з близьких, міркує на різні теми, фантазує, переповідає. Цей етап життя дитини дуже корисний для її розвитку. Частіше розмовляйте зі своєю дитиною, пропонуйте їй пофантазувати про щось разом.В п’ять років у дитини з’являється «свідоме запам’ятовування» – дитина вже легко може вчити віршики. Дуже важливо, щоб вона добре розуміла, що вона вчить. Це розвиває смислову пам’ять. У цьому віці у дитини виробляється потреба в нових навичках, знаннях і вміннях, Пізнавальний досвід дитина набуває в предметній діяльності. Іноді дошкільнята приносять з вулиці дивні і непотрібні предмети. Наприклад, камені, гілки, різні деталі і інші знахідки. Не поспішайте їх викидати, краще поставте запитання дитині, навіщо їй всі ці «багатства».

Предметна діяльність – початковий крок в освоєнні матеріальної культури. На початку діти грають предметами, наслідуючи реальні дії, потім вони перестають наслідувати і вчаться діяти самостійно.

Правильний підхід до розвиваючих занять приносять масу задоволення дітям і батькам.